Äggformer

Visst är det vackert med runda och mjuka former? Det känns så behagligt att ta på, mysigt och inbjudande på nått sätt. Lugnet brukar snabbt infinna sig om jag mjukt "kramar" en sten i handen. Så detta med antistressbollar och vackra, mjuka stenar i väntrum har nog en mycket bra effekt på oss människor. Minst lika behagligt och avkopplande är det att bara titta på formerna.

Ett bra ställe att hämta energi och göra av med pengar på är Paradisverkstaden på Öland. Oj va mycket vackert! Denna helgutflykt har gett mig kraft till en hel arbetsvecka och en längtan att snart återvända. Då behöver jag ett par tusen för att köpa drömformen: Det stora runda ägget i rosa, turkosa och gröna blommor. Jag ska ha det ägget, vet ju redan platsen i köket.

Sålänge får jag nöja mig med mitt eget 12-pack ägg runt magen:):) Precis en sånn kommentar en kvinna vill höra,haha. Fick iallafall fart på mig att börja googla på nya dieten LCHF. Låter för bra för att vara sant! Att jag nu ska vräka i mig majo, avokado, creme fraiche, fetaost och andra godingar och kilorna kommer att rasa... Eller ska jag bara leva på och behålla de runda, mjuka, härliga formerna.....??

Hej Svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0