Håriga ben är inte kul.....

Problem att lösa:

Detta inlägg, eller rättare sagt vädjan om experttips, vänder sig främst till alla kvinnor.
Jag undrar om det bara är jag som aldrig blir nöjd med de hårborttagningsprodukter som marknaden erbjuder. Titta i hyllan på Ica Maxi, ja hyllan är lång och utbudet är stort men vad fungerar egentligen perfekt?
Nu har jag under snart 20 års tid prövat allt och jag blir inte nöjd. Det finns ladyshaver, vaxremsor, epilator, skum och rakhyvlar till förbannelse men inget håller vad förpackningen lovar. Vem vill gå med stubb 2-3 dagar efter rakhyvelrakningen eller ha inflammerade hårsäckar efter ryckningen med epilatorn....?

Jag skulle helt enkelt aldrig ha låtit mig övertalas att i 15-årsåldern  raka mina då sammetsmjuka ben som hade ett par ynka mjuka hår. 

Min enda lösning verkar vara att använda en hedelig gammal pincett för utryckning av dessa hår. En lösning som varar i längden men tar ett par timmar/vecka. ;) 
Kanske dax att boka tid för en laserbehandling?

Trevlig Helg!
Jannica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0