Vackra ting

Vilken urhärlig helg jag har haft!!!
Hemmässan i Älvsjö var väl värt ett besök. Passade på att slå två flugor i en smäll, både se mässan och ta igen tappad tid med en av mina bästa väninnor. Vi gör gärna nåt trevligt tillsammans sådär var tredje månad. Kan bli allt från konstutställningar, spa, trädgårdar, promenader, shopping eller restaurangbesök. Huvudsaken är att vi ses och hinner prata igenom det senaste från våra liv. Sen att detta gärna toppas med ett glas vin eller två gör ju inte saken sämre! :)

Så i lördags var det mässdax och vi koncentrerade oss på det vackra utställarna. Här fanns en helt underbar lampa dock lite väl dyr för mig. Så nu blir det hem att försöka sig på att skapa en egen. Jag tror det ska gå, har ju fixat matbord av ett gammal symaskinunderrede tidigare :)
En röd tråd på mässan verakde vara naturen och mycket gröna sköna inslag syntes...Underbart!

Se o njut nedan!
Här ligger även en bild från ett mysigt fikaställe på söder som jag besökte igår. Givetvis intogs soyalatten och inte att förglömma kanelbullen;)




Kommentarer
Postat av: jonas

Världens mysigaste kaffe stund blev de, med oslagbar utsikt över stockholm från söders höjder . Oj Oj Oj !!!

Ja tog en svart kaffe.

2009-10-05 @ 11:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0