36åringar behöver nackkudde och spikmatta

Grattis kära Jannica!!

Väcktes av en underbar man med 5 röda rosor bakom ryggen. Kan morgonen bli bättre? Solen strålar utanför fönstret och ur tv-4s Morgontv strömmar ljuv musik...True Color i tolkning av Ane Brun. Lyssna o njut!

Har sovit som en stock på den ergonomiska nackkudden (födelsedagspresent till en 42-åring för 1 månad sen). Tror det ska vara bra för stela leder och ryggont. Vet inte om bara en natt hjälpte men i längden kanske så...
Ska snart övergå till min egen födelsedagspresent, spikmattan. Då blir det 10 minuters njutning, kanske somnar jag av behag??....Återkommer med resultatet.

Att jag börjar närma mig 40 märks tydligt på paketen samt att jag på morgonen hade kaffegrädde i kaffet;)

Kram från 36-åringen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0