September

Visst är september en vacker månad? Trots ihärdigt regn en dag som idag och skymmande kvällar måste jag säga att jag gillar början på hösten. Tänker på de tjocka tröjorna, gärna med stickad lite hög krage, kombinerat med bomullsstrumpbyxor/leggings och en härlig kjol. Att sen dra på ett par stövlar, en varm halsduk och fingervantar för att bege sig ut på promenad är verkligen skönt. Att dofta höstlöv och njuta av oranga färger i naturen är härligt!

Hade nästan glömt det positiva med hösten, hade lite ångest över att sommaren som vanligt gick för fort, men nu när september är här ska jag verkligen passa på att njuta!

Dricka te, se på film och tända ljus, det ska jag göra i september!!

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0